Stockholm tomat

Japp då sitter man på tåget mot nya äventyr ! Ska på möte i stora staden om vårens avtalsförhandlingar. Spännande ska det bli, lite av ett elddop eller vad det nu heter.....är ju ny i fackbranchen, så ska nog inte ge mej in i för stora diskussioner listen and learn får bli min paroll !
Började iaf dagen med äggröra o bacon så jag står mej ett par timmar !! Och så har jag med ett par knäckebrödsbitar om suget bli för stort! Ja givetvis lchf som jag bakade i går kväll ! Enkelt knäcke klart på en timme: smält 2 msk smör mixa 1/2 dl mandlar 1/2 dl linfrö 1 msk sesamfrön . Blanda 2 ägg 1/2tsk salt 1 msk fiberhusk med smör o mixen. Klicka ut på bakplåtspapper bred ut till ca 3mm 150 grader 20 min stäng av ugnen öppna luckan o låt stå 30 minuter till. Klart !! Knapriga o goda med ost på !

Ser you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback