Nytt År

Nya möjligheter och som så många andra har jag bestämt att ta nya tag ! Ja det säger man väl alla nyår förstås men det är väl bra att man tänker till nån gång och gör några försök att ändra på det som inte är så bra i sitt liv, och just nu är det vågen som inte riktigt gör sitt jobb....Ja ja jag vet att jag sagt det förut och gjort det ett antal gånger men är man jojobantare så är man......Men för mycket god mat och dryck och för lite träning gör sitt för kroppen så det är väl bara att sätta igång och försöka göra livet lite lättare !
Tänkte ge Lchf en chans till, för jag mådde ju ganska bra faktiskt förra försöket, magen mådde definitivt bättre utan alla dessa mackor.
Så here we go again,


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback