Julen är slut o ska ut!!

Tycker iaf jag, berra är mera tveksam, han tycker gott vi kan ha kvar granen ett tag till...... Men det tycker inte jag, är julen slut så ska ALLT ut!! Men visst är det väl så hos er också att ni glömmer nån liten tomte eller ängel nånstans VARJE julgransplundring! Jag har ännu inte upptäckt vad jag glömt framme i år men nåt är det säkert!
Det blev ett par timmars jobb idag på min lediga dag, men det är sånt som händer, tur det inte händer så ofta !
Försökte mej på en promenad med Max när jag kom hem men fy bubblan vad kallt det var! Det fick bli en kortsväng med min isbjörn som älskar det här vädret, han gjorde tom snöänglar !!!
Gick in o bakade en omgång lchf bröd för att hålla värmen, blev riktigt gott, en mjuk variant isf det hårda jag bakade förut ! Det tyckte tydligen isbjörnen om för han knyckte halva satsen så det tog slut lite väl snabbt!
Nu blir det godnatt
See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback