länge sen sist

Men jag ar ju haft fullt upp. Fackligt arbete, jobb och semester !! Vi har ju tillbringat en härlig vecka i Chamonix hos syrran och hennes familj, superkul att träffas och umgås!! Vädret var väl inte det bästa, men mycket fika god mat och gott vin vägde upp det ! Snö i massor både där och här hemma, Pappsen skötte plogningen med den äran, och mamsen fixade strykningen och bullbaket här inne !! Ni är guld värda, hur skulle vi och Maxen klara oss utan er ??? Skulle inte gå, det är bara att konstatera !
LCHF dieten går bra, nu när man är hemma igen, på semestern var det ju lite si och så men men är det semester så är det !!
Bakade Keso-bröd igår som blev supergott och VÄLDIGT mättande! Åt en bit till frukost idag tillsammans med min nya favvo te med kokosfett i och lite osötad yoghurt med blåbär i ! Jag kan säja att jag var mätt ända till eftermiddagen. Enkelt och gott och gick snabbt att baka!
Nu ska jag förbereda morgondagen

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback