Yoggi

Teknikprylfreak som jag är har jag inhandlat en ny pryl till köket....Inspirerad av syrran har jag inhandlat en yoghurtmaskin !! Hon skryter ju om att hennes hemgjorda är så himla god och här går det åt litervis med yoghurt varje vecka så jag tänkte att jag får väl prova också, Hittade en på nätet, skapligt pris snabb leverans och receptförslag. Och idag kom paketet och jag for förstås snabbt som ögat efter jobbet och hämtade den !! Packade upp den fina röd och vit och grann och kastade mej över lilla bruksanvisningen ! Den var skriven på franska engelska tyska holländska italienska spanska portugisiska turkiska grekiska ryska ungerska polska lettiska estländska och till sist upp och ner på arabiska MEN VAR FAN STÅR DET PÅ SVENSKA ???? Ingenstans !!!! Jag blir så förbenad, I morrn blir det jag som kastar mej på telefon och KRÄVER en svensk manual och svenska recept !!!
Är det nån som kan så maila mej direkt ! Jag vill komma igång med min egna yoghurt så fort som möjligt !!!



men snygg är den i alla fall !!

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback