Torsdagsledigt

Som alltid (nästan) när jag jobbar helg så är det torsdagsledigt som gäller. Så sovmorgon till 830, så skönt att ta en slapparmorgon så där mitt i veckan. Långläsning av tidningen och sen pockade Maxen på, dags för skogen. Soligt men lite kyligt var det men en och annan trattis lyste upp tillvaron. Sen var det bara att traska hem och fixa lite käk till Berra. Fick bli snabbvarianten av Lasagne idag, Lasagnette ! Riktigt gott och smidigt.
Sen blev det ett par äppelkakor, hittade ett recept på nätet som inte innehöll något smör...för det hade jag naturligtvis inte så mycket av hemma. Men de blev riktigt goda ändå.
Nu laddar jag för gympapass med Glif. och sen en härlig dusch och soffhäng: Tre favvoprogram Kockarna kamp kl 20 Bagarnas kamp kl 21 och sen till sist Masterchef USA kl 22 och sen är det over and out.


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback