Hösten kryper på

Fortfarande deppig men har fått ur mej mycket av frustrationen i alla fall. Var på gympa igår kväll och svettades ut en hel del agg.
I kväll har gubens favvoprogram börjat och mitt anti-program....Bonde söker fru ! Ja jag tycker det är så jäkla mycket gulligull och Berra kollar traktorerna (och kanske lite på brudarna, vad vet jag..)
Sol och bad och vin och grill, det är faktiskt lite mer att vara bond-mora, När sådd och skörd är i ropet sitter man där vacker ensam vid matbordet och får roa sig själv.
I morrn ska jag med min lille Max till vetrinären för den årliga vaccinationen, och vägningen .....Få se om vår bantning har gett resultat.
Nu ska jag se vidare på Efterlyst och hoppas hoppas det får tag i den känslokalla mannen som rånade en stackars man som ramlat ner på tunnelbanespåret, Fy faan rent ut sagt vilken gris !!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback