Uppe med tuppen

bara för att inse att jag hade sovmorgon....så jag smög in i sängen igen och slumrade sisådär en timme till, kändes förbaskat lyxigt och skönt ! Började inte förrän 1130 idag, har jag väl aldrig gjort men nån gång ska ju vara den första. Limpan kom förbi och tog en frukost på väg hem från Norpan, så jag tog chansen att få åka i en fin bil in till stan för att träna ett pass innan jobbet. Så det blev en tur på cykel, ett varv styrketräning och sen en promenad på löpbandet innan jag tog en dusch och sen det skönaste av allthop, en välbehövlig massage i x-travaganzas massagefotölj, en skön avslutning på träningspasset, Sen var jag redo för ett arbetspass.
Full fart från det jag kom till det att jag låste dörren, fullt av kunder de flesta väldigt trevliga i dag,
Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar och om en vecka sitter vi på hotellet och inväntar sömnen innan planet lyfter kl 0735 tisdag morgon !
Då får jag se andra avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar, som började i kväll och förhoppningsvis tredje och sista på Svt-play när vi kommit hem ! Det var en tragikomisk föreställning, som alltid när det handlar om Jonas Gardell. Mysigt men ruskigt och en hel del nostalgibilder var det också. En sevärd story.
Nu är det dags att krypa till kojs, imorrn har jag inte sovmorgon utan det är jobb 8-17 och sen ett gympapass på kvällen


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback