Sista sommardagarna

Tror jag bestämt vi har haft den här helgen och det var väl tur att jag hade ledigt då !! Så det blev en hel del röj i trädgården, Poolen är lagd till vintervila och växthuset skurat och tömt på gamla växter och trädgårdsmöbler instuvade i förrådet. Skönt att få det gjort eftersom vi åker snart och när vi kommer hem är det nästan november !!! Och sen dröjer det inte förrän advent och jul står för dörren.....Pust och sen är det nytt år igen !
En sväng till skogen hann vi med också och hittade lite svamp, första gången jag hittade svart trumpetsvamp inte så många men ändå !! och goda var de, fick bli en liten förrättsmacka innan fiskgrytan idag ! Sen blev det ju nån liter trattisar också förstås, kan ju inte låta bli när jag hittar.
Här lite bilder från helgen som var
 
 
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback