Livat i holken

var det på jobbet idag, haha, men som tur är har man ledigt imorrn och kan vila upp humöret. Lång dag, men pannkakorna var klara när jag kom hem, táck för de snälla Berra !
I går bjöd jag honom på blodpudding, längesen sist så var lite sugen på järnpåfyllning. Och tänk de hade gjort om förpackningen, till en i stort sett inbrottssäker !!! Den var lika svår att ta sig in i som när man köper nån elektronisk pryl på Clas Ohlsson ni vet sån där som man skär, klipper biter och svär över !! Så hade de förpackat blodpuddingen !!! Gissa om jag var irriterad, men vad hjälper det....inte mycket ! Men vi fick mat igår, och bacon och lingon till, både sött och salt Smaskens !!
Imorrn är jag som sagt ledig så då blir det sovmorgon, och måntro om jag törs ge mej upp i skogen eller om de inte skjutit färdigt än ??? Kanske får bli spåret nere vid Hallstavallen för säkerhets skull !! Sen tänkte jag leka lite med dammsugaren också, lite skit på golvet blir det allt på hösten. Och se över vad som behöver tvättas och strykas inför resan på tisdag.

här ett bildbevis på den förbaskade puddingen !!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback