Fryser

Tusan vad kallt där, och vintern har knappt börjat, hur fasiken ska man stå ut ???? Burr burr och vi har ändå varit borta i värmen i drygt en vecka men det är kanske därför man fryser häcken av sig här hemma....
Hoppade över gympan i kväll, är väl dumt att anstränga sig dan efter kortisonsprutan men på torsdag kväll måste det nog bli ett pass !
Vann lite pengar på "min" häst i kväll, alltid lika kul att vinna pengar. Ja det är klart det var ju inga miljoner som trillade in på kontot men i alla fall några hundralappar, tack för det Prince de Mai. Han är ju bara min i några dagar till så man får vara glad för det lilla !
Varannan lång varannan kort är schemat den här veckan, och jag hoppas jag får lite "egen" tid på jobbet i morrn, har en härrans mycket att göra bakom disk !
Kvällsmaten är avklarad (ugnsbakad lax med chevre-ost och honung och kokt hederlig potatis) och nu är det snart favvo-programmet halv åtta hos mej !
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback