Ajajajaj

Fick väl gå till doktorn igen då, eftersom värken i handleden inte vill ge med sig, har proppat i mej ett antal paracetamol tabletter sen fallet. Men han trodde inte det var nån fraktur så ny röntgen blev det inte utan en liten spruta med kortison rätt in i handleden, aj som fan höll jag på att säga men jag stålsatte mej och visade inte en min......Duktiga Annika var det inte så det hette i visan ?? Nu hoppas jag den gör verkan och skrämmer iväg värken så jag får sova om nätterna. Om bara månen håller sig nykter inatt också ska det nog bli bra, i natt var han full !!
Guben for iväg på comeback på innebandyplanen i kväll, får se om jag får hämta honom på akuten eller om han tar sig hem självmant.....Gubbar över 60 ska ta det lugnt eller hur ?
Nu ska jag nog börja förbereda sängen på mej, tidig morgon i morrn
http://youtu.be/iS8x1AwTyqI
 
see you

Kommentarer
Postat av: Nina

Aj aj, det där vet jag hur det känns. Spruta in i senan är inge vidare. Hoppas det hjälper. Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback