Tröttmössan

har varit på en längre tid nu...Har inte orkat skriva för huvet har varit uttömt på kvällen när jag kommit från jobbet. Vi har nämligen gjort en liten ombyggnad så det har i princip varit kaos en vecka med backar och varor överallt. Men kunderna har varit underbara, knappt någon har klagat utan tyckt synd om oss i stället eftersom vi har haft det så rörigt. Men nu börjar det ordna upp sig och vi börjar få ordning på grejorna och det känns skönt ! Bara vi får strukturera upp vårt nya lagerutrymme bara och får lite insynsskydd också !
Idag har jag varit i Stockholm på mitt första möte i skyddskommittén inom DocMorris, ett mycket givande möte ! Ska bli spännande att få en ny utmaning och bidra till ett bra arbetsklimat !
Förra veckan var jag totalt utpumpad när jag kom från jobbet så det blev inte till mycket träning förra veckan så det måste jag ta tag i nu !
I morgon blir det gympa och sen ska jag försöka få till ett träningspass på onsdag morgon innan jobbet också ! Måste börja jobba med kilona, har blivit alldeles för lite träning och lite för mycket god mat sista månaden,
Hittade ett skapligt billigt promenadband på blocket.....kanske ska investera så man kan gå några km på kvällarna nu när det är mörkt och kallt efter jobbet......Ska ta en diskussion med guben och höra vad han tycker, han vill ju skaffa ett åt Maxen haha och han har inte ens tittat på USA-voffsingarna i Ceasars program !!!

nej dags att slå igen ögonen och krypa till kojs och läsa några rader i Jonas Gardells : Torka aldrig tårar utan handskar, lika bra i bokform som den var på Tv (om inte bättre)


see you

Ps Jag vill aldrig flytta till Stockholm, fy Valingen som Astrid Lindgren skulle ha sagt, Vad bråttom alla har där Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback