Osså vare måndag igen

Tänk vad veckorna går fort, om en månad är julen nästan förbi.....Tänk vilket ståhej för bara några dagar. tror jag ska föreslå bojkott.....Men förresten det är ju rätt kul att träffa nära och kära och äta gott, spela spel (vinnarskallen har talat) och mysa med glögg och tänd kakelugn !! Veckan har knappt börjat men imorrn blir det Stockholm igen....Tänk vad jag flyger och´far ,-) Imorrn blir det styrelsemöte, ja tro det eller ej men på gamla dar så har jag blivit fackpamp !! Hmm nevars så mycket pamp är det inte av mej men jag ska i alla fall ingå i avdelningsstyrelsen inom Farmaciförbundets avdelning för DocMorris. Får se om jag kan göra nån nytta, jag har i alla fall arbetserfarenhet !! Men det blir kul med ett avbrott i vardagen och att se Stockholm så här i julskyltningstider. Får se om jag hinner träffa Linn en sväng också, skulle vara kul ! TIll helgen har vi julskyltningshelg med besök av Pernilla Wahlgren, får se om hon är så där jädra glad som jag bara inte orkar med.....Får väl hålla för öronen när hon brister ut i sång och gapflabb, (Nästan lika illa som den där Sambatanten Sylvia som de förstör programmet Så mycket bättre med) Skönt att man slapp se det i helgen, hade trevligt främmande istället, skratt och snack och mat och vin, det är faan så mycket bättre !!! Där fick jag till det, hörde ni ordvitsen hihi. Nej kanske dags att krypa till kojs, tåget avgår 807 från spår nr 1 Hoppas jag i alla fall, men man vet ju aldrig det är ju SJ. Ha det gott see you !! Varför kör inte tåget? - Vi väntar på ström. - Kan inte han ta nästa tåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback