Tårtfrossa

Var det på jobbet i dag när Suhaib jobba sista dan på Docmorris och Solveig skulle på semester, så båda hade varit på stans bästa bageri och inhandlat tårta !! Och jag som går på LCHF !!! Tårta ingår INTE i den dieten !!
Tyvärr för de såg jädrigt smaskiga ut, Men jag var ståndaktig och tog bara en liten liten bit av den ena, bara för inte göra givarna besvikna...Och då menar jag en liten liten bit, knappt så jag kände smaken men jag tog den med grädde och bär på för det är ju i alla fall nyttigare än marsipan, dessutom var det mandelbotten och nötter är ju också nyttigt ;) Men gissa om jag mådde dåligt i eftermiddag, magen var i uppror och om det berodde på tårtan vete sjutton eller kanske det bara var inbillning men jag ska inte äta nån mer tårta förrän den 16 Juni det är helt klart !!!!


Som sagt Suhaib jobbade sista dagen hos oss idag, kommer att bli tomt efter honom, vi har ju
kämpat ihop o drygt 2 år så det kommer att kännas konstigt när han inte dyker upp igen. Men han är ung och vill ju naturligtvis inte stanna kvar utan vill framåt och utvecklas, så Lycka till ! Vi ses säkert snart igen !

Nu har det jäkla fotbollssparkande börjat, EM-uppladdning EM-träningsläger, EM-träningsmatch EM EM EM EM jag är trött på det redan innan det börjat.....

Nu håller jag på att steka frukostplättarna, sen ska jag nog läsa lite i nån trevlig bok innan jag kryper till kojs.


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback