Sommarmiddag

Idag hade Xtravaganza sommarmiddag på restaurang P2. Jag hade lite tid emellan jobbet och middan så det fick bli en tur till Tuna Park. Först var jag in på Plantagen och inhandlade lite blommor och en gurkplanta och lite jord, fasiken vad jord det går åt om sommaren och tungt är det, bra armträning :) Sen blev det ett varv inne på köpcentret och den här gången koncenterade jag mej på skor och främst Ecco snyggskor. Skulle försöka hitta ett par mörkblå sandaletter men det verkar lögn i tusan att få tag i.....Det allra flesta är svarta eller om de möjligtvis var jädrigt mörkt blå man kanske inte ser skillnad.....Eller också så var det klarblå med skyhöga klackar nåt som varken jag eller mina knän tycker är speciellt bra och praktiskt. Nej får nog bli ett varv till denna gång i stans skobutiker.
Sen blev det veckohandling på coop (ja jag hade kylväska med mej till mjölken) och sen blev det P2.
En mycket god buffe väntade oss ca 20 st xtravaganzare som slutit upp tillsammans med våra coacher Emily och Camilla. Passade även mej som kör LCHF, jag skippade bara brödet och rotfrukterna. Vatten i glaset och kaffe med en bit choklad till efterrätt, Det var så gott. Och under middagen hade tjejerna satt ihop lite tipsfrågor om varandra typ sånt som man bara kunde gissa på och jag lyckades pricka in alla utom ett !! Så det blev delad första pris och där fick jag en sån här


Så nu är det bara att blåsa upp och hoppa runt ;) Nej vars det är en balansboll med
'tillhörande program så det ska jag väl kunna klara någon gång.
Middagen avslutades med att vi alla deltagar fick varsin ros, jätte gulligt !!!

Nu är det dags att krypa till kojs för i morrn blir det ett träningspass innan jobbet !


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback