Solig nästan som semester

Idag var en helt underbar dag, som tillbringades i solen vid poolen !! ÄNTLIGEN !!  Tempen visade 26 grader och solen sken från en klarblå himmel när jag slog upp mina ljusblå så det fick bli en tidig promenad med Max innan solen blev för varm för den stackarn med all päls. Sen blev det pooldamsugning och så var det äntligen badpremiär 2012. Så härligt som jag har längtat ! Det blev sammanlagt 4 dopp i dag, struntade i dammråttorna och bara njöt av solen och det varma vattnet. Dammet får vi ta i tu med en annan molnig dag.  Njöt av en bok, lagade förstås mat och kaffe till jobbaren (Berra)  och nu i kväll grillade jag lite korv till kvällsmat som vi intog i pergolan med ett glas vitt i solnedgången, ja jag säger bara det Sverige när det är som bäst !!



nu ska jag kolla om Loreen tar sig till finalen på lördag.

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback