Rekordsnabbt

Gick helgen, och nu är den slut.....Lång jobbfredag, massor att göra (det var ju lönefredag) Och sen var det lång jobblördag också, blev en timme längre en den brukar men det gick ju bra det med, sen hem och koppla av i värmen, lite grillat och ett och annat glas rött blev det också :) Eurovision stod på tv-tablån, och tänk VI VANN !! Ja egentligen var det ju Loreen som gjorde det åt oss men visst är vi för jäkla bra på schlager ialla fall om man får tro tidningarna idag !
Idag var det dessutom Mors dag ! Fick besök av 2 av barnen, den tredje har ju tyvärr lite långt för att komma sådär appropå ! Men jag fick både blommor och present och dessutom lagade de lunch till mej,Tack för den omtanken ;) Måste säga att jag har lyckats med dom alla tre ( ja Berra har väl hjälpt till lite förstås) Älskar er ungar, hoppas ni vet det !!


Här ett gammalt foto på hela glada familjen !!

Och jag måste ju passa på att Ge en stor Grattis Kram till min lilla mamma också !!


Puss på dej Mamsen !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback