Jobb jorå

Det fanns det allt när jag kom tillbaka.....Så dagen gick fort så fort. Hade en timmas lunch så det blev en lång-promenad i solen, hur skönt som helst. Ska nog inhandla en sån där termosmugg så jag kan ta med mej en kopp kaffe ut på lunchen, har ju nära till Ån där det finns plats att sitta och njuta i solen. Fick bli grillad kyckling och sallad till lunch och nu i kväll har jag gjort Kesoplättar, äntligen ett sätt att äta Keso. Jag har ju försökt så många gånger och jag klarar inte konsistensen riktigt. Har provat smaksatta och naturell men det närmaste jag kan få i mej är Kesella gärna Vanilj eller hallon smaksatt. Men nu när jag försöker låta bli kolhydrater så får jag trycka i mej den naturella där också men med ett gäng bär så blir det ett smaskigt mellis ;)
Försöker mej på ett par veckor med LCHF diet nu så man kommer i någotsånär form när det ska bli fest. Känns ju lite roligare om klänningen inte sitter som ett korvskinn....Har fyra veckor på mej !!!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback