Bowlingkväll

Hemma efter en härlig bowlingkväll med jobbet, vi startade efter jobbet med taco-buffe ! Väldigt god mat, och passade för alla, vegeterianer och Lchf are och vanliga ätare ;) Det fanns en massa grönsaker, köttfärs, biff fajtas och kycklingfajtas, räkor, ris tortillas hårda majsbröd och tacochips. Och sen en massa såser till så gott så gott.
Sen drog vi igång bowlingen the amerian way. Man gick loss på 2 banor, och bytte hela tiden. Synnerligen smart sätt blev inga väntetider alls, flöt på så bra.
Själva resultatet blev väl som vanligt ingen höjdare för mej men vad gör väl det, vi hade superkul i alla fall. Det måste vi göra om (men då ska jag inte köra bil hem utan dopa mej med lite vin, hihi)

Nu ska jag nog knyta mej snart för i morrn är jag ledig och det ska bli badpremiär i poolen, SOM JAG HAR VÄNTAT !!!!

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback