Söndagkväll

Helgen är i stort sett avslutad, den blev bra !!! Mysigt med främmande från förr, det blev mycket prat, vin och mat och så lite schlager. Och strålande väder på söndagspromenaden idag, nu är väl ändå våren här jag tyckte det kändes i luften att nu är den på¨gång !!
Tänk att det gått så många år emellan sedan vi sågs G och jag och ändå har vi så lätt att prata med varann och skratta med varann. Det kändes som det var igår vi sågs riktig vänskap kallas det visst.
Vi har så många minnen med varandra, vår vilda ungdom många härliga stunder på ungdomsgården ( ja vi hängde faktiskt på en sån) Vad kul vi haft ihop !! Kul att komma ihåg och man kommer ju bara ihop det roliga eller hur ??
Nu väntar en ny jobbvecka och det känns riktigt bra faktiskt, Har fyllt på med positiv energi så den kommer nog gå som en dans.
Som en dans tog Loren hem Mello 2012 också, inte så oväntat för alla hade tippat henne. Och låten är väl helt ok men jag tycker iallfall synd om Danny.....Han såg så jäkla ledsen ut när han förstod att han kom 2:a igen så man ville bara krypa in i tvn och krama om lille gubben:( Och han gjorde ju ett Så mycket bättre framträdande i Globen än vad han gjorde i Göteborg, numret satt ju klockrent. Nej Jag höll på honom !!!!
http://youtu.be/kBBOl2_hsLE    Visst blir man på gott humör när man hör och ser honom !!

Nu är det bara att invänta finalen i Baku och se om övriga Europa också gillar Euphoria !!

Nu ska jag ladda för veckan med lite tv och kanske vika lite tvätt och packa träningsväskan, imorrn kör vi igen !!!



see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback