Ny vecka

Veckan började med buss till stan och ett träningspass på xtravaganza.  Det är så härligt att efter träning och dusch sätta sig i deras massagefotölj och låta kroppen knådas. Riktigt mörbultad blir man men så härligt avslappnad efteråt. Sen blev det jobb från 10 till stängning, rätt mycket folk (och då menar jag pensionärer) i farten med många långa receptbeställningar men det flöt på bra! Gick ut i solen en stund på lunchen och jädrar i min låda vad det blåste kallt !!! Kändes som 10 minusgrader !! Men enligt prognonserna ska det visst bli finare och varmare framåt slutet av veckan och det ser jag framemot , är ledig på torsdag så det blir finfint det. Då ska jag så sallad tror jag......
Nu ska jag nog slänga mej i soffan och slötitta på tv, såg att en av de mest romatiska filmerna visas på kanal 9 : Dirty dancing....Kan va nåt kanske.....
I morrn är det kort jobbdag, 8-16 kanske kanske solen tittar fram så man kan ta en kaffekopp i solen när man kommer hem.....




 

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback