Luktar sommar.....

Blev inte alls så intensivt som jag trodde på jobbet, kunderna var väl ute och njöt av vårvärmen istället och det gjorde de ju rätt i !!
Men dagen gick fort och när jag kom hem hade Berra plockat fram grillen och det blev GRILLPREMIÄR !! Rekordtidigt för oss tror jag 23 Mars är inte alla år man kan göra det !! Härligt, det luktar sommar !!
Gott också, fast i kväll grillade vi entrecote (tack för det Hemköp, köper alltid kött med 30 % rabatt där) kan ju bli lite torrt och lite senor men grillsmaken var ju där i alla fall !!!
I morron blir det nog grillat lamm tror jag, har lite stek i frysen som behöver grillas, känns det som !!!
Nu ska jag slappa i soffan !!!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback