Lördagskväll

Går ju jättebra med LCHF....iaf när det är vardag, men jäklar vad svårt det är när det är helg !!!! Skippa potatisen gick sådär i kväll...men jag åt nog bara ca 4-5 klyftor sen blev det sallad och kött och vitlökssmör, för smör det får man smälla i sig !! Nu ska jag göra lite dessert gratinerade bär med kesella, ser jäkligt smaskigt ut och lite rödvin har jag också fått i mej för det får man enligt Katrin Z. (men jag tror inte det är tillåtet att dricka en drink före maten......) (men det var gott så det så !!!)  Maten bestod förövrigt av Rostbiff från Gotland, en försmak av vad vi ska smaka i sommar, ja nu är det bestämt !! Vi hyr en stuga på Gotland en vecka !! I strålande sol och härliga havsbad !! ( skulle inte förvåna mej om det regnar denna enda vecka på sommaren :()
Men vi får väl kolla in ruiner. får och grottor och kanske en och annan pub i Visby. Härligt att ha nåt att se fram emot i allafall på semestern !!
Nu ska jag gratinera bär




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback