Lååång dags färd mot natt...

Idag blev det en låång dag hemifrån. Tog ett träningspass innan jobbet för att orka med dagen, och det var tur för det blev inte många minuter i vila idag. Kunder hela tiden och 3 personer lediga/sjuka så det var på tå och fullt fokus hela dagen. Men tiden gick fort, alltid något. Efter jobbet var det "mutinfo" från ett välkänt företag, som vanligt god mat gott att dricka ( om man inte körde bil som jag då blev det kranvatten) Många presenter i en kasse och kul info. Kaffe och dessert blev det också ! Men det blev en sen kväll.
Nu har jag sett på näst sista avsnittet av Sveriges Mästerkock, så trist att det snart är slut, är ett av mina måste-program under veckan. (jag har tre ; Top Model Sverige, Sveriges Mästerkock och Biggest Looser Sverige....töntigt jag vet men men nån last får man väl ha)
De duktigaste tjejerna gick till final även om jag höll en tumme för Marco men han var inte så stresstålig som
man behöver i köket tyvärr.
Nu ska jag nog krypa till kojs, får se om jag kan sova ett par timmar trots kaffedrickandet i kväll. Men i morrn är jag ledig så jag kan sova hur länge jag vill (nästan i alla fall) Hoppas på en varm härlig vårdag, tror jag ska ta en tur till Plantagen och handla lite jord och frön och så lite sallad i växthuset.....För nu är det VÅR !!!





See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback