Klant****l

När jag kom till bilen och skulle åka hem efter jobbet kom jag på det......MOBILEN låg kvar på jobbet !!! Hur fasiken kan jag glömma min viktigaste ägodel (!!!!) på jobbet ???? Hur ska jag nu överleva natten och morgonen ???? Ingen wordfued innan läggdax och ingen väckarklocka i morgon bitti Hur f**n ska det gå ??? Får försöka övertala B att låna hans för att väcka mig i morgon vid sextiden........Klantigt eller vad säger man ???? Undrar hur man klarade sig för så där en 10-15 år sen när man inte hade nån liten härlig sak med knappar och internet och bilder och väckarklocka och jag vet inte allt som finns på dessa underbara saker........Jag kommer att ligga sömnlös inatt och undra hur min lilla vän har det på jobbet i rockfickan stackarn alldeles ensam och kall......




see you in the morning

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Annika jag har ju flyt i WF. Glömma mobilen ;)

2012-03-07 @ 22:12:46
Postat av: Syrran

Utan mobil...that's the real life Syster Yster!!

2012-03-07 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback