Härligt härligt men farligt farligt......

Nej vars det är inte så jättefarligt med gympan men härligt är det men ganska idag var det ganska elakt mot mina stackars knän. Men ett himla kul pass, med skitbra musik och kul rörelser men som sagt lite väl ansträngande för mina knölar på benen.  Nu väntar jag på att badvattnet ska fyllas på så jag kan ta lite välbehövlig massage i badet. 3 pass den här veckan, duktigt Annika !!
Dagen har annars innehållit arbete och veckohandling, Inte så himla kul en torsdagseftermiddag kl 16 men vad gör man...Tack gode gud för scannarna i alla fall på Coop där jag oftast storhandlar. Och idag gjorde jag verkligen det, det var aldeles för länge sen sist, det mesta var slut så jag fyllde vagnen ganska rejält. Packade i mina medhavda påsar ordentligt och när jag fått med det mesta gick jag till självutcheckningen. Är omgjort till det bättre, mera plats och flera stationer, Jag hängde upp scannern och tryckte in kortet och tryckte på betala.....Tjong så for kortet ut och texten kom upp : Dags för avstämning gå till bemannad kassa !!!!! Alltså det är inte kul när man har handlat hela j***la vagnen full !!! Gissa om många svordomar gick genom huvet och jag drog mej mot en av tjejerna i den "bemannade kassan" Hon log !!!! Hahaha tänkte jag elakt för mej själv, det här blir INTE kul ....Men Men har ni hört på maken de hade gjort om systemet med avstämning !!!! Man behövde inte lägga upp alla varorna vid kassan utan tjejen kom med en handscanner stickprovade ca 10 produkter och jag var grön så det var bara att fortsätta vid självkassan ! Härligt Coop det hade ni gjort bra !! Det är klart hade jag missat nåt så hade det ju blivit en hel avstämning men ärliga jag hade ju fixat allt så det var bara att betala och gå ut  !! Tack Coop !!

Nu ska jag ta lite ärtsoppa (de ä ju torsda) skippar pannkakorna och grädden lägger mej i badet och inväntar Biggest Looser Sverige,

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback