Fredagsmys !

Ja måste säga att kvällens "middag" i LCHF s namn var riktigt god, Räkor Aoili och så lite vitt vin till förstås...Ja jag fyllde på med lite ägg och avokado också och blev mätt så snabbt så vi fick faktiskt räkor ÖVER !!! det var väl första gången i världshistorien !!! Ja den här gången var jag lat och köpte färdigskalade (ja det var det som det var xtrapris på i Hemköp) Men var Berra nöjd ??? Han som tycker det är jäkligt gott med räkor men HATAR att skala...Nej nej inte då, då var de för "vattniga"...Hmm jag tyckte då de var riktigt goda faktiskt !!
Men vinet var det inge fel på iaf, kul att han gör mej sällskap att dricka den vita druvdrycken och skippade ölen ikväll :)
Den här helgen är det jobb som gäller iallafall i morgon , men det ska nog bli bra, blir nog lugnt varken lön pensioner eller barnbidrag är utbetalat den här veckan !! Vi håller andan inför nästa vecka som nog blir intensiv !
Hoppas på lite sol i morrn när jag kommer hem från jobbet så man kan ta en liten promis med voffsen. På söndag blir det nog en låååååång promenad om vädret så inbjuder !! Våren är på gång, i alla fall om man får tro alla människor som köper pollenmedicin iaf !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback