Dags för träning

Idag var det dags för ett träningspass igen, efter förra veckans halsont. Jag har verkligen som målsättning att träna MINST 2 gånger per vecka men ibland sätter kroppen gränser. Men idag blev det ett pass efter jobbet och jag tänkte mej ett pass INNAN jobbet i morgon. Får se om jag drar ner på gympan på torsdagkväll också vore himla kul, var ett tag sen sist. Men det gäller att prioritera, ibland vill kroppen jobba och ibland vill den bara slöa !!
Jobbet flyter på för fullt nu, Börjar få ordning på vad jag ska göra och har fått några tidiga mornar som gör att jag hinner mycket av mitt lagerarbete me likes !!
Helgen gick åt att fixa lite här hemma, slänga papper och sortera mm. Sen blev det en fika ute i solen också som jag har längtat !!! Tittade längtansfullt mot poolen men det såg lite för kallt ut :)
3 dagar kvar att jobba, sen blir det helg igen och då blir det kärt besök från Linghem. Ska bli så himla kul. Måste spara stämbanden inför helgen för då blir det prat i kvadrat !
Sen blir det mello final också Heja David och Danny !!
Tänk vi är inne i Mars månad redan och semesterplaneringen är i full gång, ska nog försöka få med mej B på nån lite tripp i sommar i alla fall, kanske kan bli nån storstad ??? Ett par dagar bara är allt jag begär det är kul att få åka nånstans på semestern även om jag trivs så bra hemma vid poolen, men luftombyte är bra för kropp och själ.
 Budapest eller kanske Prag  eller varför inte

GOTLAND !!!

se you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback