Redan trött

på EM-fotbollen är jag och då har det inte ens börjat....Bara träningsmatcher och guben sitter som klistrad. Tänk om man finge hälften så mycket uppmärksamhet som den där jävla bollen får...Hur man ´kan sitta så jädrans inne i matchen så man varken hör eller ser kan jag inte förstå ???? Visserligen har ju vi tjejer definitivt väldigt mycket bättre simultanförmåga än grabbarna men vaddå?? Kan man inte ens äta samtidigt då är det illa tycker jag. Får väl sitta i min ensamhet och kolla nån film eller så....Och sen gnäller han över att du har ju sett alla filmer !!! Ja va tusan ska jag göra då när det bara är sport sport sport på dumburken ??? Knyppla eller sticka har aldrig varit nåt för mej, inte sen den gången i småskolan då fröken talade om för mej att jag inte var nåt ess på att brodera .....Sen blev det hatämne nr 1....enda ämnet jag lyckades få anmärkning i dessutom, var ingen hit för mej.
Nej man kanske skulle gå¨i ide några veckor tills eländet är slut. Men sen börjar ju OS också, men det kan jag stå ut med. Där är det ju åtminstonde olika sporter´, lite udda som man inte tittar på så ofta. Så det kan jag tycka är riktigt kul. Friidrott är ju också riktigt kul att titta på händer ju nånting hela tiden. och där får de ju varsin boll (i kast med liten boll....förekommer väl i OS eller) Det var i alla fall med när jag gick i skolan !!
Nej det blir till att kolla in trean i kväll, där visar dom Americas next top model all star, mera ett program i min stil, lite bitchar som slåss och konspirerar mot varann.
Här kommer i alla fall en heja sång till Sverige  2012, vet inte om den är så jädrans bra som föregående år men den sätter sig kvar i skallen ialla fall
http://youtu.be/xmfxEGBr0Tw

See you

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja här kommer det en hem och säger......jävlar det är ju fotboll på tv.....när började det och hur mycket har jag missat för att en stund efter snarka i soffan :) så intressant var det och jag missade filmen jag satt och tittade på hmm. Ok gillar ju fotboll men då ska det vara Em och inte innan....

Postat av: Inga Nilsson

Titta idag på golfen från Bro Hof, det är den enda idrotten jag kan titta på. Det går lagom fort och så berättar de hela tiden om det går bra eller dåligt för spelarna.

2012-06-06 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback