Oh nu är det igång....

Blä och fy nu är EM igång ....Tänker bara se Sveriges matcher...och kanske bara sista kvarten det är ju i alla fall då det avgörs !! Behöver inte sitta och glo 90 minuter, händer det något spektakulärt så lär man få se det om och om och om igen på varenda jäkla sport och nyhetsprogram !!!
Men Berra hade i alla fall godheten att sitta och grilla och äta tillsammans med mej i kväll i lugn och ro, innan han sprang in och kollade vad det nu var för match, mej kvittar det :) Ska upp till MIN tv ( i sovrummet) ok kolla in nån film som skulle gå på trean
http://youtu.be/3fRNIdZe05I

Men den här kan jag bjuda på för han är så söt !!!


Har provgjort en mingelrätt till nästa lördag, blev riktigt god om jag får säga det själv. Får äntligen användning för all min torkade svamp !!





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback