Nu är de iaf ute....

Pelargonerna alltså, för solen sken när jag kom hem från jobbet så då blev det lite armgymnastik. Ut från källaren och upp på gräsmattan for Pelargonkrukorna som övervintrat i källaren. De har satt igång med blomning ordentligt men i morgon ska de få lite ny jord också så blir de säkert ännu finare. Har investerat i 2 nya också när jag var nere i Lund, man måste ju förnya sig lite....
Nu ska vi äta lite kvällsmat Berra och jag, och i kväll är jag i alla fall trött....Gick upp halv sex i morse för halv åtta skulle jag vara på jobbet. Så i natt BORDE jag sova sött....Men det vet man ju hur det blir med det : Spela lite wordfued, läsa en bit i en lagom tråkig bok tills ögonen trillar ihop, gå upp och kissa en sista gång (haha som om det skulle vara den sista !!!) och sen släcka lampan ! Man borde ju vara trött då eftersom klockan brukar ha passerat 23 med råge men icke sa nicke KLARVAKEN !!! Sen ligger jag och vänder och vrider på mej timme efter timme....och Berra han bara sover och sover jäkla tröttmössa !! Jag vet inte vad det är med mej, förmodligen övergångsåldern (men jag slipper i alla fall svettningarna) JAG KAN INTE SOVA !!! Ibland har ju månen party och blir full och då kan jag ju alltid skylla på det  men alla andra nätter då ???? Vad ska jag skylla på då ??? Och hur kan jag vara så jädrans kissnödig på natten??? Jag dricker ju nästan inget på kvällarna och undviker för det mesta både kaffe och te men har märkt att det inte har nån som helst betydelse ??? Nej kanske ska ta fram spikmattan från garderoben och prova den ett tag.....Vet ju att det hjälpte förut åtminstonde några nätter !
Nej nu blir det kvällsmat både för människor och djur !


Den som kan nåt bra knep för att sova HÖR AV ER  !!!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback