Imorgon....

Nu är alla förberedelserna så gott som klara för morgondagen. Ska bli så roligt och nu verkar det som om vädret ändrar sig IGEN !! Sol från kl 16 låter väldigt bra !! Fotbollen rullar på, har suttit i fotbad och nu målat tånaglarna röda och fina....Imorrn bitti ska jag plocka blommor till kyrkan och sen rullar det på ; Lilla Sonen.....Blir en ärbar man .....Blir till att ladda med ett dussin näsdukar till kyrkan ....Det kommer att bli så fint ! Vilken härlig tradition det är med bröllop, mycket jobb förstås för brudpar och övriga inblandade men det är ett kärt besvär åtminstonde för mej, jag tycker sånt är roligt !! Vad gör man inte för sina barn eller hur ?? Det spelar ingen roll hur stora de är, de är i alla fall mina små barn och man gör ju allt för dom ;) Man blir ju lite nostalgisk när en sån här stor dag nalkas.....Man tänker tillbaka när de var små......ojojoj vad mycket minnen det kommer......Jag minns när han skulle vara på Ikeas barnpassning (som var väldigt nytt på den tiden -83) När tjejen fråga vad han hette svarade han Kalle Karlsson !!!! och vi hann nog bara 2 avdelningar innan vi hörde i högtalarna Daniel Petterssons föräldrar till barnpassningen, Daniel Pettersson föräldrar till barnpassningen !!! Och alla fotbollsmatcher och pingismatcher och framförallt Basketmatcher man suttit vid sidan och våndats......Det var tider det.
Och nu börjar ett nytt kapitel, Make !!! Stort lycka till i framtiden önskar jag er !!




see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback