Hur mycket regn finns det ?

Verkar som Gud Fader släppt på stora slangen.....Det regnar och regnar och regnar, ser knappt slut på eländet ! Tur i oturen att man ligger under täcket och tycker synd om sig själv, nejvars jag ligger inte under täcket hela tiden men det är tur jag inte behöver prata med nån i alla fall för nån har snott min röst :( Hoppas den kommer tillbaka under dagen för i morrn har jag tänkt gå till jobbet igen !! Om inget oförutsatt inträffar förstås......Men jobb i morgon och ledig på torsdag och sen jobb 2 dagar igen det blir nog lagom jobbvecka med den här förkylningen tror jag.
Kollar film och tv hela dagarna så ögonen får sitt i alla fall. Och nu ska jag försöka trolla fram nån liten lunch till gubben.

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback