Pirrig

och nervös inför morgondagen, ja ska jag vara ärlig så är jag så nervös att jag mår illa.....vad faan har jag gett mej in på.....Kändes ju så bra i Stockholm tidigare i höstas men nu när det sätter igång känns det läskigt,,,,Vet ju inte vad de har för förväntningar när jag kommer eller vad jag får för frågor hur jag blir emottagen helt enkelt !!
Men men det är väl bara att vara ärlig, som jag alltid försöker vara och erkänna att jag är novis och lär mej undan för undan.....Läser och läser mina papper, lär väl inte sova så många timmar inatt förstås, kommer älta och älta hur jag ska säja ´......
Fy för den lede, men men allting har en första gång och nästa kommer att bli bättre !!
Tror jag ska sätta på nån film så jag blir lite trött ...
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback