Slut på ledigheten

Japp nu är mina lediga dagar slut för den här gången, jobbet väntar igen...Men det får väl gå det med, det är ju faktiskt ganska kul att jobba också.
Men jag har haft några härliga dagar med familjen. I fredags kväll vankades det ostfondue i Ekbacken, det var väldigt gott, och jag tog fransoserna på orden, Man måste dricka mycket vin till .....:(
I går hade vi en härlig solig cykeldag, Amanda och jag. Vi cyklade till Hjälmaren och kände på vattnet . Synd vi glömde fikat men det fick vi när vi kom tillbaka till Ekbacken. Däremllan såg vi huset från en lite annorlunda ställe och hälsade på en liten soldyrkande krabat, vårens första orm !!
Sen tog vi cyklarna till Mörby där det bjöds på grillmiddag, smaskigt !! Idag tog vi cyklarna tillbaka till Ekbacken, like kyligare idag. Gubbarna var duktiga och fällde ett par björkar medans vi nervöst kollade på innifrån huset. Men de var så duktiga så !!
I kväll har det varit hockeyfinal igen och Brynäs laget i mitt  hjärta hade chansen att avgöra på hemmaplan, men men Skellefteå kämpade emot tappert så vi får ta hem titel nästa match istället. Nu är det dags jag kryper till kojs låååång arbetsdag i morrn ..




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback