Semester

Första semesterdagen av två är avklarad och solen sken faktiskt !! Det var ju det ja sa att den skulle göra när fransoserna kom :)
Det  blev mycket frisk luft i vårsolen. I morron kväll blir det fondue afton i Ekbacken, ska bli så gott för det var länge sen sist.
I morgon ska jag och göra en insats för sjukvården...nämligen lämna blod igen. Det känns väldigt bra efteråt och jag får på något konstigt vis ny energi. När jag lämnat första gången för sisådär 5 år sen så var jag helt slut och sov en hel eftermiddag, men det var bara den gången nu blir jag pigg som en mört efteråt !! Känns så bra att göra nåt som kan få stor betydelse för någon stackare som behöver lite extra rött. Men jag ska påpeka i morgon att min systerdotter som lämnar blod i Frankrike faktiskt får ett glas rött efteråt, här blir det "´bara" kaffe juice och mackor.....Men det är klart 10 30 är väl lite tidigt för vin och jag har ju faktiskt bilen dit;(
Men man kan ju önska iaf....
Men jag uppmanar verkligen alla som kan att lämna blod, tar bara lite av din tid och kan betyda så mycket för andra ! Och kanske man själv hamnar i den situationen att man behöver lite extra vem vet.  gå in på
www.geblod.nu och anmäl dig idag !!

Nu ska jag se Brynäs spöa Skellefteå igen



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback