Påskledigt

Nästan hela Påsken har gått och bara en dag ledig till innan ett par dagars jobb igen. Har som vanligt varit soligt men inte så varmt som vi varit bortskämda med de senare åren. I år var vi en tapper skara som samlades till Påskfirande här på Mörby, med god mat och dryck och mycket skratt.  Köttbullar, prinskorv janssons sill och strömming är traditioner vi inte vill vara utan samt de som alltid perfekt kokta äggen :) Ja ni kan ju gissa vem som har ansvaret för dom.....Nämner inga namn men personen är mej väldigt nära, börja på A och slutar på nnika.....
Idag har vi mest slöat, jag bjöd mina gäster på fiskgryta och till dessert en passionscheeskake, syrlig och god iaf i min smak. Nu har gästerna farit hem och vi ligger på soffan och käkar av de sista pralinerna. Om 3 dagar blir det party igen för då kommer käraste grannarna tillbaka !! Då ska jag passa på att ta lite semester så Amanda får rå om moster riktigt ordentligt !!




see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback