Handbollssöndag

Guben for på handboll och jag färga håret, olika intressen eller ?? Ja förresten så lyssnade jag på matchen i webbradion, var ju rätt spännande förstås men att stå och kolla en match i  sisådär en 2 timmar hade varken jag eller mina knän lust med så det fick bli hemmavid istället. Men först  blev det en promenad i den fagra vårsolen, riktigt skönt utan vindarna som var i går. 
Nu i kväll har vi följt mästarnas mästare som många andra. Kul tävlingar, imponerad av Annichen, vilken kropp den kvinnan har och vilken charm. Och sen så fokuserad när det är tävling !! Kul att se !
Den här veckan blir väldigt konstig....i morrn jobb ledig tisdag jobb onsdag ledig torsdag och sen avslutning med jobb fre lör.....Ja så är det på våren, helger stup i kvarten !!
Men nu ska jag vika tvätt innan jag kryper till kojs, tänkte mej ett lite träningspass innan jobbet i morrn så det blir till att packa väskan i kväll !



see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback