Ont......

Idag har jag haft ont....ont ont ont....det började i förmiddags och har pågått till och ifrån hela dagen. Strax under höger tutte började det och vandrade sedan åt ryggen till...Har efter googlande ställt diagnos : Gallsten !! Stämmer in på det mesta utan det faktum att jag inte ätit nån fet mat, inga ägg eller dylikt så det kan inte bero på föda....Hoppas det inte håller på i morgon också, för det var inte kul att jobba med ont. Men som tur är har jag underbara jobbarkompisar som månar om en och tur i oturen så har vi en brits i behandlingsrummet där jag kunde vila en stund när det var som värst. Får se hur det blir i morrn men jag jobbar ett par timmar mindre i morgon så det ordnar sig säkert. Nu ska jag knoppa in i min säng och försöka sova ett par timmar.

godnatt !!

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback