Nystart

Alltså nu måste det bli andra vanor i Fru Petterssons liv ! Inga mera slöa dagar med glufsande av mat kakor och vin.....Nej nu får det vara slut innan vågen spricker !! Ja ja det var väl att ta i kanske men efter jul nyår och allt firande börjar vågen dra sig mot såns siffror som jag inte gillar så nu blir det till att ta tag i livet !! Dags för lite aktiviteter, spinning gympa och lite mindre kaffebröd !! Har till och med gått med på att köra Tjejvättern i sommar tillsammans med Limpan, få se om vi orkar....Gäller bara att få många mil i vår i benen och rumpan, men jag har ju gjort det förr och kan göra det igen !
FÖrra veckan tillbringades halva i Skåne hemma hos Sandra och Daniel ! Sandra hade examensfirande, Nu är hon färdig lärare och har redan fått sitt första jobb ! Det känns så skönt när barnen växer upp och det ordnar sig så bra för dem, jag är så jäkla stolt över dom alla tre !!!
Vi var på en stämningsfull examensceremoni i Malmö konserthus och på kvällen var vi på en mysig restaurang och åt mycket god mat ! En väldigt trevlig dag och kväll, tack för att vi fick vara med och fira !
Resten av dagarna blev det lite shopping, födelsedagsfirande och mycket god mat, de är ett bra team i köket Daniel och Sandra !
Nu är det jobb som gäller i 14 dagar innan nästa event går av stapeln ; Robert Gustafssons show i Göteborg med tillhörande hotellvistelse tillsammans med vänner, ska bli så kul !!
Nu är klockan mycket, men jag är ledig i morgon så jag kan sova lite längre än halv 6 som klockan var i dag när jag gick upp !
Kroppen känns lite stel efter spinningen igår och gympan i dag men men den vänjer sig sakte men säkert !
Nu blir det sängen !
Jabba stryker sig mot dörrposten....


Några bilder från veckan och helgen !!

see you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback