Lite piggare

Idag känns det lite piggare faktiskt, körde väl för hårt på spinningen i går middag, jäkla Linn måste ju köra extra hårt när dotra är med hihihi....
Idag var en lång dag på jobbet men ganska mycket att göra så tiden gick fort. Interviuad blev jag också haha av facktidningen som var i stan och gjorde reportage om alla olika kedjor av apotek som finns i stan..Man blir ju nästa kändis jojo nästa idol eller........INTE !!!!
Har börjat på min fotokurs, riktigt riktigt roligt men svårt....Mycket svåra termer och knappar och grejer att skruva på. Igår var jag och investerade i ett stativ, så nu kan jag ta lite stadigare bilder, kanske nån som vill bli porträttfotograferad så är det bara att säga till jag behöver träna !
I kväll var det idol 2010 på tv och jag har redan fått några favvosar hoppas de klarar sig vidare till tv finalerna !
Imorgon är det fredag igen, veckorna rusar på i 120 knyck, jobb på lördag svamp på söndag, eller jag vet inte förresten har plockat så mycket så jag vet inte om jag mäktar med mer.....Jo det gör jag nog för det är ju så jäkla roligt att plocka i skogen. I skogen trivs jag och det gör Max också :) Skulle så gärna vilja ha den på lite närmre avstånd men nu är det som det är går knappast att ändra på :(

Nu är det snart dax för sängen och boken !




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback