Hösttankar

Japp nu har hösten kommit !  Födelsedag hade jag förra veckan och blev ordentligt firad ! Idolprogrammen har
startat på tv och en och annan tv-serie har också dragit igång även min favorit the Wife har börjat och vilken början, riktigt riktigt bra !!!
Kvällarna blir mörkare och mörkare och nu kan man börja mysa inne med ljus, härligt !!
I kväll hade jag Tuppaware party, en gammal hederlig tjejträff med många kompisar här och skönt snack
och fika.
I morgon blir en lång skön dag på jobbet, men sen är det äntligen fredag och helg !!!
Då ska jag göra läxan som jag har till på nästa tisdag för jag har börjat i skolan, på fotokurs !!
Så himla kul längtar redan till nästa lektion !




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback