Solavslut

Det blev lite sol till sist i dag, en riktigt härlig avslutning på en lång skön helg ! Idag blev det lite promenad, tvätt och besök på söndagsmiddag. Blev lite grillmat och det var riktigt gott. Sen har jag varit duktig och planterat om mina pelargoner, hoppas de överlever för det var första gången jag gjorde det själv har alltid tagit hjälp av mor för detta. Så nu får det inte bli några fler frostnätter för då går det åt h----te med blommorna......Men det är klart det finns ju nya att köpa men det är ju faktiskt rätt kul att jag har haft dessa i flera flera år. Tänk jag som är så
värdelös på blommor....Men jag ska inte ta åt mej nån ära den som ska äras är mamma Ingrid som har hjälpt mej varje år, så nu får vi se hur det går i år !!
Det blir en kort arbetsvecka den här veckan, några timmar i morgon hel dag tis och onsdag och på torsdag sätter jag mej på tåget för färd ner mot Skåne, min årliga tur ner till Sandra och Daniel. Och iår får jag träffa nya familjemedlemmen Jabba, ska bli jättekul. Har hyrt bil därnere så vi ska ta oss runt lite i Skåne och titta på våren ! Hoppas den har kommit lite längre där (och det har den det vet jag) och att vi får fint väder ! Ska bli härligt !
Men nu är det dags att förbereda inför veckan.
See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback