Radhusbiff

Blev det till kvällsmat i kväll...Och vad är nu detta ?? JO gammal hederlig blodpudding, en bortglömd
favorit så underbar !! Hmmmm....Ja det är i alla fall både gott billigt och nyttigt och med lite lingonsylt och bacon blir det en riktigt kanonkvällsmat ! Men även fast jag inte åt så mycket så kom halsbrännan som ett brev
på posten, men men man jobbar ju inte på apotek för intet så jag slängde i mej en Omeprazol och sen blir det
nog bra med det !!
Idag var en lång dag på jobbet inte speciellt mycket varmare än igår men i dag hade jag faktiskt med mej
en tröja för det är inte kul att frysa ! Sent på eftermiddagen kom en kille och lovade att han skulle fixa till det till i morgon och det får vi verkligen hoppas för snart ligger vi förkylda hela personalen.
Men i morgon är jag ledig! Skönt med lite sovmorgon igen och så slipper voffsen vara ensam hemma hela dagen när husse är ute på åkern. Får se vad vi ska pyssla med då.....Lite bak kanske ??? Ja det tror jag nog det blir var länge sen sist !
Nu ska jag nog krypa till sängs med min bok Giraffens tårar. Har beställt en rad med fortsättningsböcker i samma serie om Damernas detektivbyrå, min nya favorit. Hoppas de hinner komma till nästa veckas tågresa.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback