Omslag

Idag blev det verkligen omslag i vädret, när jag gick med voffsen i morse var det ganska varmt lite sol och lite regn :) när jag åkte till jobbet vid 11-tiden var det ca 18-19 grader varmt och guben gick i shorts och fixade lite med växthuset och när jag kom till jobbet och vi precis öppnat apoteket VRÄKTE regnet ner på glastaket utanför i gallerian så det gick knappt att prata med varandra för allt buller !!! Och när jag kom ut till bilen och skulle åka hem vid 16 tiden blåste det skitkallt och när jag kommit hem stod tempen på ca 13 grader burr burr.
Får se hur det utvecklar sig till i morgon när jag är ledig, de hade lovat fint väder men det vete sjutton hur det blir med det !!
Det var fasansfullt lugnt på jobbet idag vet inte varför men det är ju lön om ett par dagar så folk  har kanske inte så mycket pengar att shoppa för..... Så det var långa timmar innan man fick åka hem. Men som sagt i morgon är jag ledig och har sovmorgon nice nice.
I kväll har jag bakat pizza till kvällsmat, fick Leila Lindholms senaste bok på posten häromdagen, min husgud när det gäller bakning och var ju tvungen att prova hennes pizzarecept, och jag (vi) blev inte besvikna !! Gott gott !
Nu ska jag nog sätta på en film och varva ner med, innan sängen lockar.
Imorrn blir det att ta en tur till doktorn och se vad det är för galet med min axel.....



see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback