Nöjd med dagen !!

Riktigt nöjd med dagen idag, har hunnit med riktigt mycket !
Städat toaletter inte kul men nödvändigt, gått en långpromenad med Voffsen kul och nödvändigt,
bakat hel del: 2 formfranskor, 15 tekakor och 24 muffins kul men inte så nödvändigt !!
Det var verkligen länge sen jag bakade och nu när jag gjorde det kom jag ihåg hur kul det är.
Nu ska jag fundera på om jag ska ta mej ner på gympan eller om jag ska lata mej......Men det var länge sen det också så jag får nog ta mig i kragen och fara ner dit om en timma eller så. Men först lite kvällsmat. I kväll ska jag nog slå till på ugnspannkaka tror jag. nu när jag har ugnen varm så slår man 2 flugor på smällen...



Ser smaskigt ut va ? och ni skulle bara känna lukten Mmmmmm



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback