Nattbälte ????

Läste i går att de kvinnor (!!) som sover dåligt har oftast störst midjemått (!!) Hmmm är det därför jag sover så
dåligt om nätterna....Kanske för att midjemåttet är för stort...Som om jag inte visste det förut !!! Jag är väldigt medveten om att mitt midjemått är för stort men att min dåliga sömn beror på det, det köper jag inte precis...Kanske skulle prova som rubriken antyder att sova med skärp ?? Om jag drar åt ordentligt så kan jag nog få ner midjemåttet bra många centimeter och då borde jag ju sova bättre eller hur ?? Hmm kanske ska prova det inatt (men det blir inte lätt att förklara för guben haha)
Nu har jag i alla fall ätit en ordentlig frukost och en riktigt nyttig sån faktiskt: en kopp te med 2 fullkornsmackor med mosad avokado på och druckit en smoothie gjord på jordgubbar banan och minimjölk !! Så nu är jag proppmätt !! Ska stöka runt lite på övervåningen innan jag tar promenaden med Voffsen. Ha en bra dag !




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback