Glad

I kväll är jag glad ! Känner mej varm till sinnet och glad i hjärtat. Har haft en härlig helg, gott sällskap, ledigt från jobbet, kul fest i lördags kväll, en helmysig morsdag i går och en trevlig dag på  jobbet idag. Livet är ganska härligt i alla fall. Solen skiner och det är sommar i morgon !!
Glad i hjärtat är jag för jag fick kontakt med en liten tjej som jag inte haft kontakt med på länge......Ett gulligt meddelande får en att bli alldeles varm !! Tänk vad härligt det är med internet i alla fall ! Man får kontakt med gamla godingar !
Det kommer att bli en varm natt i natt känner jag......Tropiska nätter är inte kul.....I alla fall inte om man är i övergångsåldern och har svårt med nattsömnen i vanliga fall, det blir inte bättre med tropiknätter kan jag berätta :)
Men men det är väl ett stadie man ska gå igenom kan jag tro. Sover i alla fall bättre pga av axeln i alla fall. GÖr inte djävulskt ont så fort jag vänder mej utan bara lite grann.....
I morrn ska det fotograferas igen. Nya bilder till jobbet, jojo fotomodellande igen !! Phu och Blää !! I like........not !! Men vi har i alla fall kul på jobbet !


Nu blir det snart sängen....och min nya bok ! Har gjort lite uppehåll i damernas detektivbyrå serie, ja jag läser på bussen till och från jobbet men i sängen blir det numera Hypnit Hypnotis.....hur f-n stavar man jag gör ett nytt försök Hypnotisören !!!!!! av Kepler. Den börjar lovande kan jag säga !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback