Frysbox

Idag var jag på jobbet och det var lika kallt där som det var varmt igår !! Fel på ventilationssystemet
gjorde att vi jobbar i kyla, ja jag överdriver inte när jag säger att det blåser snålblåst inne på jobbet !!! Skönare ute faktiskt !! Får hoppas att hyresvärden fixar till det tills i morgon men jag tar nog med en tröja i alla fall.
Nu ska jag kolla in tv4 serien om advokathustrun vad den nu heter hjärnsläpp !!! orkar inte skriva nåt mer, har inget mer att berätta, min dag har varit ganska händelsefattig idag, (ganska skönt det med faktiskt) Har ätit burk-soppa till kvällsmat med ett par knäckemackor till inte så upphetsande men varmt och gott och mättande.
Nej nu väntar tvn






see you

Kommentarer
Postat av: kram linn

men gud vad problem ni har på jobbet!

2010-05-05 @ 06:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback